سرمربی اتلتیکو مادرید به انتقادات علیه خودش و تیمش واکنش نشان داد

دیگو سیمئونه به انتقاد تند آریگو ساکی علیه اتلتیکو مادرید و انتقاد مارکو فان باستن واکنش نشان داد.

طرفداری | اتلتیکو مادرید پس از شکست یک بر صفر مقابل منچسترسیتی همچنان برای صعود به مرحله بعدی امیدوار است. در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب اتلتیکو مادرید در واندامتروپولیتانو میزبان منچسترسیتی خواهد بود. به گزارش موندو دپورتیوو، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه ابتدا درباره انتقادات از تیمش صحبت کرد:

همان‌طور که پدرم می‌گفت، زبان سرخ، سرِ سبز را بر باد می‌دهد. هزاران راه برای فوتبال بازی کردن وجود دارد و من یکی از آن‌ها را انتخاب کرده‌ام. از فصل 06-2005 سرمربیگری می‌کنم و ترجیح می‌دهم همیشه به همکارانم احترام بگذارم. با این حال همیشه بازیکنان یا سرمربیان سابق هستند که برای جلب توجه، به سایر همکاران‌شان توهین می‌کنند. من آن‌ها را نادیده می‌گیرم. ما با سبک بازی خودمان پیش خواهیم رفت و همیشه همین گونه بازی می‌کنیم. سبک بازی اتلتیکو مادرید با حرف کارشناسان فوتبال تغییر نخواهد کرد. 

 نتفلیکس جذاب‌تر از فوتبال اتلتیکو مادرید! 

امیدواری سیمئونه به موفقیت مقابل منچسترسیتی

سرمربی اتلتیکو مادرید در خصوص تقابل با تیم پپ گواردیولا گفت:

مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. آن‌ها در فوتبال مالکانه عالی هستند اما ما هم امیدواریم. مشخصا امید به تنهایی کافی نیست اما سعی می‌کنیم به حریف ضربه بزنیم. کلمات به تنهایی کافی نیستند. مسئله مهم، پیاده کردن این حرف‌ها بعد از سوت شروع بازی است. منچسترسیتی پرس و حمله خواهد کرد اما مهم است که ما هم این کارها را انجام دهیم.