به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز یکی از بهترین‌های لاماسیا بود اما در نهایت حاضر به تمدید قرارداد با بارسا نشد و تابستان 2019 با قراردادی تا 2022 به جمع پاریسی‌ها پیوست. او در تمرینات پیش فصل پی‌اس‌جی حاضر بود و در دوران توخل دو بار هم در فهرست 21 نفره قرار گرفت ولی فرصت بازی پیدا نکرد.

 

او با آمدن مائوریسیو پوچتینو اما شانس حضور در ترکیب پی‌اس‌جی را پیدا کرد و نام او در فهرست تیم بزرگسالان باشگاه در فصل جاری نیز ثبت شده ولی باشگاه پاریسی هنوز به وی پیشنهاد تمدید نداده و دستمزد او نیز در سطح بازیکنان حرفه‌ای نیست. قرارداد سیمونز در پایان همین فصل تمام خواهد شد.

اتفاقاتی که دست به دست هم داده‌اند تا سیمونز خواهان بازگشت به بارسلونا شود؛ به خصوص اینکه ژاوی هرناندز، سرمربی جدید بارسا نیز تمایل به جذب او دارد.

طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، یکی از موضوعات قابل بحث در نشست‌های اخیر مینو رایولا، ایجنت سیمونز با خوان لاپورتا، رئیس بارسا بازگشت ژاوی سیمونز بود. برای بارسا بازگرداندن این بازیکن هلندی، اهمیت بالایی دارد چرا که هم بازیکن محصول لاماسیا را دوباره در اختیار خواهد داشت و هم به پی‌اس‌جی زخم خواهد زد.

 

تابستان گذشته بارسلونا اریک گارسیا که چند سال پیش راهی سیتی شده بود؛ برگرداند و در انتقالات ژانویه، آداما ترائوره دیگر بازیکن لاماسیا که سال‌ها بود بارسا را ترک کرده بود نیز بازگشت. به نظر می‌رسد حالا نوبت ژاوی سیمونز است که در 18 سالگی بار دیگر پیراهن بارسا را به تن کند. او کاپیتان نوجوانان بارسا بود ولی در سه فصل حضور در پی‌اس‌جی نتوانست به اهدافش برسد. طبق ادعای لوپاریزین، پی‌اس‌جی این روزها در تلاش است تا با ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز، سیمونز را متقاعد به تمدید کند و اکنون باید دید، تصمیم نهایی این بازیکن هلندی چه خواهد بود.