به گزارش "ورز‌ش‌ سه"، برایان دابو پس از چند هفته حضور در اصفهان فعلا در ایران حضور ندارد و در انتظار اقدامات باشگاه برای حل مشکل ثبت قرارداد و صدور کارت بازی‌اش به سر می‌برد.

پس از بازی برابر استقلال خبر خوش به هواداران سپاهان رسید و مشکل قرارداد عیسی آل‌کثیر حل شد تا این بازیکن از دیدار برابر پیکان با صدور کارت بازی آماده حضور در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی شود.

حالا البته پس از رفع این نگرانی بزرگ هواداران سپاهان و کادر فنی، همچنان یک ماموریت بزرگ دیگر پیش‌روی محمدرضا ساکت و دستیارانش قرار دارد و آنها باید هر طور شده راهی برای ثبت قرارداد برایان دابو که با او برای حضور در سپاهان چند هفته پیش توافق شد، پیدا کنند.

1916613
برایان دابو در مصاف هفته دوم برابر ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر حاضر شد، اما پس از این مسابقه دیگر تصویری از او در کنار سپاهانی‌ها دیده نشده و باید دید آیا مدیران باشگاه راهی برای ثبت رسمی قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ فوتبال ایران پیدا می‌کنند یا خیر.

البته اگرچه سپاهان با ثبت قرارداد برایان دابو در لیگ برتر شرایط بسیار مطلوبی پیدا خواهد کرد، اما هم طلایی پوشان اصفهانی و هم دو نماینده دیگر فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در رقابتی نابرابر قرار دارند که باید دید چه عملکردی در این شرایط دشوار از خودشان به جا می‌گذارند.