به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

این پیروزی در حالی به دست آمد که آنها خیلی زود و روی اشتباه بازیکنانشان گل اول را از نیوکسل دریافت کردند و اخراج فن‌دایک در دقیقه بیست و هشتم این دیدار هم باعث شد که شرایط برای آنها بیش از پیش دشوار شود.

نویل در گفت‌وگو با اسکای اسپورت درباره اخراج این بازیکن اظهار داشت: «او سعی داشت این تصمیم را زیر سوال ببرد، اما این شرایط بسیار برای لیورپول دشوار بود که به این زودی 10 نفره شود. این کار فن‌دایک هیچ دلیلی نداشت.

1916717

او باید بازیکن را دنبال می‌کرد و سعی می‌کرد توپ را از او بگیرد. من فکر می‌کنم او فقط به فکر این بود که روی بازیکن خطا کند و این خجالت‌آور است. او رسما به پای حریف لگد زد. این رفتار نادرست و عجولانه از سوی این ستاره هلندی واقعا عجیب است. او نیازی به انجام خطا در این منطقه نداشت.

فن‌دایک پس از آن هم سعی کرد به داور توهین کند و او را تحت فشار قرار دهد. در حالی که همه ما دیدیم که این خطا واقعا شایسته کارت قرمز بود. او فقط باید از زمین بازی بیرون می‌رفت و آرام‌بخش می‌خورد تا شاید کمی آرام شود.»