به گزارش "ورزش سه"، با گذشت سه هفته از لیگ بیست و سوم باشگاه سپاهان به دلیل قانون سقف قرارداد موفق به ثبت دو بازیکن خود نشده و طی روزهای اخیر تلاش زیادی برای حل این مانع پشت سر گذاشته است.

عیسی آل‌کثیر مهاجم فصل گذشته پرسپولیس و همچنین برایان دابو خرید خارجی این فصل طلایی‌پوشان دو بازیکنی هستند که علی‌رغم حضوری فعال در تمرینات این تیم هنوز موفق به ثبت قرارداد و دریافت کارت بازی نشده‌اند تا حسرت بزرگی برای حضور در جمع صدرنشین کنونی لیگ داشته باشند.

در این رابطه اکنون جلسه‌ای سرنوشت‌ساز در فدراسیون فوتبال از ساعاتی پیش استارت خورده و برخی مدیران بالادستی قصد دارند شرایطی فراهم کرده که این مشکل سپاهان حل شود و این باشگاه موفق شود آل‌کثیر و همچنین دابو را به لیست خود اضافه کرده و کارت بازی آنها را دریافت کند.

1910842

این موضوع البته طی چند هفته اخیر علی‌رغم درخواست‌های چندباره باشگاه سپاهان از سوی قنبرزاده رد شده بود و با آن مخالفت شده است. اقدامی که درباره درخواست پرسپولیس برای افزایش سقف قرارداد به واسطه حضور در لیگ قهرمانان در نامه‌ای رسمی، رد شده بود.

باید دید در چنین شرایطی این جلسه سرنوشت‌ساز با چه اقدامی به پایان خواهد رسید و طرفین به نتیجه‌ای برای برداشتن این مانع خواهند رسید یا خیر.