به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز چند ماه پیش با امضای قراردادی تا پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد به نوکمپ برگشت. یک بند در قرارداد این ستاره برزیلی وجود دارد که می‌توان آن را برای یک سال دیگر نیز تمدید کرد. در واقع گفته شده که با توجه به رضایت این باشگاه از عملکرد او در پست دفاع راست، این احتمال وجود دارد که این بند مورد استفاده قرار گرفته و قرارداد این بازیکن به‌مدت یک فصل دیگر نیز تمدید شود. 

او در این مدت هشت بازی در لالیگا انجام داده و عملکرد درخشانی را ارائه کرده است. مدافع برزیلی یک گل زده و دو پاس گل نیز برای دیگر هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است. آلوز علی‌رغم این‌که 38 سال دارد اما یکی از بازیکنان مهم ژاوی بوده که در حال حاضر هدایت بارسلونا را برعهده دارد و پیش از این هم‌تیمی این مدافع بوده است.

مدافع برزیلی حالا در جدیدترین مصاحبه خود به شایعات درباره آینده‌اش واکنش نشان داده و می‌گوید: "می‌خواهم مانند دوران اولم در بارسا عمل کنم و تا انتها بجنگم. وقتی در یک ماموریت هستم همه چیز خود را به آن می‌سپارم. من می‌خواهم بهترین نسخه‌ام را ارائه دهم و وقتی فصل تمام شد به من خبر می‌دهند که می‌مانم یا نه.

پشیمان نیستم. ما الان بزرگتر شده‌ایم و مهم‌ترین چیز برای من شفافیت است. اگر بیایند و روبه‌رو به من بگویند که نمی‌توانم ادامه دهم، مشکلی نیست."