به گزارش "ورزش سه"، طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از اسپانیا، فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF) در آستانه اخراج خورخه ویلدا، سرمربی تیم قهرمان جام جهانی، است.

نشریه آ.اس می‌گوید که تصمیم برای برکناری ویلدا توسط روسای اتحادیه‌های فدراسیون اسپانیا گرفته شده است. آن‌ها روز دوشنبه برای تصمیم گیری درمورد وضعیت لوئیس روبیالس تشکیل جلسه داده بودند.

ویلدا تابستان گذشته، زمانی که 15 بازیکن به دلیل تمرینات غیرحرفه ای از تیم ملی کنار رفتند، در مرکز توجه بود، چیزی که به شدت به خاطر آن سرزنش شد.

او در آن مقطع نزدیک بود از سمتش برکنار شود اما با حمایت روبیالس، علیرغم اینکه چندین بازیکن هنوز علیه او بودند، موقعیت خود را حفظ کرد. اکنون پس از جام جهانی استرالیا، زمانی که پدرو روچا (رئیس موقت فدراسیون) کنترل کامل را به دست گرفته، او توسط فدراسیون اخراج خواهد شد.

1917258

رؤسای اتحادیه‌ها قدرت این را ندارند که در مورد این سرمربی تصمیم نهایی را بگیرند اما از روچا حمایت می‌کنند که ویلدا را اخراج کند.

فشار این مربی روی جنی هرموسو و خانواده‌اش برای حضور در ویدیویی با حضور روبیالس پس از اقدام جنجالی روبیالس، مورد توجه قرار گرفت و از زمانی که تصویر او در حال تشویق روبیالس منتشر شده، محبوبیت این سرمربی‌ به میزان قابل توجهی به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.

79 بازیکن ملی پوش می‌گویند که آن‌ها به لاروخا بازنخواهندگشت مگر اینکه تغییرات قابل توجهی رخ دهد که بدون شک حذف ویلدا و روبیالس در این میان این تغییرات وجود دارد.