به گزارش ورزش سه، ستاره برزیلی النصر شایعات در خصوص جدایی اش را تکذیب کرد و گفت از حضور در النصر خوشحال است و تا سال ۲۰۲۶ با این تیم قرارداد دارد.

تالیسکا در صفحه توئیتر خود نوشت؛  هواداران النصر، شما که باشگاه را دوست دارید، اخبار درست را دنبال نکنید. قرارداد من تا سال 2026 تمدید شده، من با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام و باشگاه هم قصد ندارد من را کنار بگذارد.

او ادامه: من اینجا(در عربستان) خوشحالم و نمی‌خواهم هیچ جایی بروم. خاطراتی زیبا با النصر دارم، وقتی به تیم بازگشتم مشکلات رفع شده و این شایعات را فراموش کنید. من در این کشور در کنار خانواده ام خوشحالم، بیایید روی حمایت از تیممان النصر در زمین تمرکز کنیم.

النصر فردا و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خانگی خود میزبان الشباب است، شاگردان کاسترو با سه امتیاز در جدول حضور دارند و برای رسیدن به تیم‌های بالای جدولی باید بازی فردا را با برد پشت سر بگذارند.

النصر با درخشش تالیسکا موفق شد برابر شباب الاهلی امارات پیروز شود و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند، النصری‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس ایران، الدحیل قطر و استقلال دوشنبه همگروه هستند.