به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی در هفته چهارم لیگ برتر در حالی با تساوی ۱-+  به پایان رسید که در دقیقه ۶۶ این دیدار سامان فلاح، مدافع تیم امید ایران، به دلیل مصدومیت تعویض شد‌ تا باعث نگرانی‌ سرمربی تیم امید شود.

میزان مصدومیت سامان فلاح امروز پس از MRI مشخص خواهد شد و در حال حاضر مشخص نیست این بازیکن بتواند تیم امید را در‌ مسابقات پیش رو همراهی کند یا خیر.

رضا عنایتی، سرمربی تیم امید، به مصدومیت فلان واکنش نشان داد و گفت: من دیشب به محض اینکه شنیدم سامان دچار مصدومیت شده است، با او تماس گرفتم. امروز مشخص می‌شود که این مصدومیت تا چه حد است. متاسفانه خبر خوبی برای ما نبود. فکر می‌کنم مصدومیت او از ناحیه زانو بود؛ خودش می‌گفت کمی زانو و کشاله‌ام درد می‌کند و امروز او را به MRI فرستادیم تا ببینیم این مصدومیت تا چه حد جدی است.

او در ادامه گفت: انشالله چیز خاصی نباشد، چون سامان یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما است و می‌تواند هم در ازبکستان و هم هانگژو به ما کمک کند. در هر صورت نمی‌شود کاری کرد و باید جلو برویم. انشالله که اتفاقی نیفتد و ما سامان را در اختیار داشته باشیم.