به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی در شرایطی هدایت تیم امید را برعهده گرفت که انتقادات زیادی نسبت به انتخاب او مطرح می‌شد. با این حال امیدهای ایران که پیش از این در تورنمنت غرب آسیا شرکت کرده بودند، به زودی به رقابت‌های مقدماتی المپیک و مسابقات آسیایی هانگژو اعزام خواهند شد؛ آن هم در شرایطی که هنوز با مشکلات زیادی برای در اختیار گرفتن بازیکنان از باشگاه‌ها مواجه هستند.

سرمربی تیم امید در خصوص انتقادات گفت: شما هر انتخابی که انجام بدهید، هم مخالف دارید و هم موافق. ما به این موضوع توجه نداریم و من سعی می‌کنم هر جا که رفتم با تمام توانم در خدمت مجموعه باشم. الان در خدمت تیم ملی هستم و یک بار سنگینی روی دوشم هست.

او درباره شرایط تیم امید توضیح داد: شرایط هانگژو، خیلی خوب نیست اما خیلی بد هم نیست. متاسفانه این مسابقات در فیفادی نیست و این موضوع کار ما را مشکل کرده است. بدتر از همه ما ۴۰ تا ۵۰ درصد پتانسیل بازیکنی‌مان را به خاطر بازی‌های آسیایی از دست دادیم. ما می‌توانستیم خیلی قوی‌تر به هانگژو برویم اما نمی‌شد کاری کرد. به هر حال باشگاه‌ها هم تلاش می‌کنند که مقام و افتخاری را در آسیا کسب کنند و ما نمی‌توانیم مجبورشان کنیم. موجودی که در اختیار داریم، موجودی خوبی است و انشاالله که همه باشگاه‌ها همکاری کنند.

عنایتی در ادامه گفت: دیروز جلسه فوق‌العاده خوبی را با ریاست محترم فدراسیون و سازمان لیگ داشتیم و قرار شد تعامل خوبی با باشگاه‌ها شود که هم آنها ضربه نخورند و هم ما بتوانیم از اعتبار فوتبال‌مان دفاع کنیم. اگر قرار باشد در یک تورنمنت شرکت کنیم و برگردیم، نرویم خیلی بهتر است. ما در لیست هانگژو نسبت به مسابقات مقدماتی تغییراتی داریم و باید بتوانیم از تمام ظرفیت فوتبالی‌مان استفاده کنیم و بازی‌های خوبی انجام بدهیم. انشالله اتفاق خوبی رخ بدهد.