به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در آستانه تکمیل انتقال 6 میلیون یورویی آلتای بایندر، دروازه بان فنرباغچه است و ستاره ترکیه ای جایگزین دین هندرسون می شود.
این ملی پوش ترکیه ای در آخر هفته وارد انگلیس شد و مدیران برنامه اش روز چهارشنبه در منچستر برای نهایی کردن جزییات قرارداد به او پیوستند.
هفته گذشته هنگامی که فنرباغچه توئنته را در لیگ کنفرانس اروپا با نتیجه 5-1 شکست داد، بایندر روی نیمکت بود.

ورود قریب‌الوقوع او به اولدترافورد به کریستال پالاس اجازه می‌دهد تا قرارداد دین هندرسون را تکمیل کند، او با 20 میلیون یورو به سلهرست پارک می‌رود و 7 میلیون یورو دیگر هم به عنوان پاداش و مبالغ اضافه دریافت میکند.
یونایتد همچنین یک بند فروش در این قرارداد قرار خواهد داد.مقامات یونایتد هفته گذشته به یونان سفر کردند تا قرارداد بایندر را که 5 بازی ملی برای ترکیه انجام داده است، امضا کنند.

1917991

این بازیکن 25 ساله در فصل گذشته 40 بازی در تمام رقابت ها انجام داد و با فنرباغچه در لیگ دوم شد و جام حذفی را نیز بدست آورد.روز دوشنبه فرد تایید کرد که یونایتد قرارداد با دروازه بان فنرباغچه را تکمیل کرده است. این بازیکن برزیلی که در تابستان با فنرباغچه قرارداد امضا کرد، گفت که قبلاً پیش از کنفرانس مطبوعاتی خود در استانبول با بایندر خداحافظی کرده است:

"برای آلتای آرزوی موفقیت کردم. او به یک تیم بزرگ می رود. من به او پیشنهادهایی در مورد مکان هایی که می تواند در آنها زندگی کند دادم و به او گفتم که باران زیادی می بارد.فکر می کنم آلتای در منچستریونایتد بسیار خوشحال خواهد بود."

هندرسون هم در پیروزی 3-2 یونایتد مقابل ناتینگهام فارست روز شنبه روی نیمکت بود اما بلافاصله پس از آن به لندن رفت تا معاینات پزشکی خود را انجام دهد.
آلاس به دنبال یک دروازه بان جدید است زیرا ویسنته گوایتا به دنبال خروج از پارک سلهرست است و هندرسون جایگزین او می شود.
روی هاجسون همین حالا یک دروازه بان بسیار خوب در انگلیسی یعنی سم جانستون را در اختیار دارد اما با اضافه شدن هندرسون رقابت بیشتری در این بخش از تیم ایجاد خواهد شد.

این بازیکن 26 ساله فصل گذشته را به صورت قرضی در ناتینگهام فارست سپری کرد و در 19 بازی در لیگ برتر، 6 دروازه خود را بسته نگه داشت، قبل از اینکه مصدومیت از ناحیه ران باعث وقفه در بازی های او شود. فارست در مورد انتقال قرضی هندرسون با یونایتد صحبت کرد و موظف بود در پایان فصل انتقالات قرارداد او را دائمی کند، اما او در نهایت اولدترافورد را بازگشت.