به گزارش "ورزش سه"، آنخلس بِخار، مادر رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، که در سومین روز اعتصاب غذا در حمایت از پسرش به سر می‌برد از حال رفت و به بیمارستان منتقل شد.

گزارش‌ها حاکی است مادر لوئیس روبیالس که در یک کلیسا دست به بست‌نشینی و اعتصاب غذا زده بود بعد از سه روز در نتیجه ضعف مفرط و گرمای شدید هوا از حال رفت و توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. کشیش کلیسایی که آنخلس بخار در آن متحصن شده بود به رسانه‌ها گفت لوئیس روبیالس در این سه روز چندین بار با مادرش تلفنی صحبت کرده و از او خواسته بود به این اقدام پایان بدهد.

بعد از اقدام ناشایست روبیالس در فینال جام جهانی 2023 زنان او در اسپانیا و در سطح اروپا با انتقادهای شدیدی مواجه شد. همزمان با محرومیت او از طرف یوفا، دولت اسپانیا هم از روبیالس خواسته که از سمتش استعفا بدهد.

در میانه این تنش‌ها بود که مادر روبیالس گفت به این نتیجه رسیده که همه علیه پسرش دست به یکی کرده‌اند و او به حمایت نیاز دارد. آنخلس بخار به یک کلیسا رفت و ضمن بست‌نشینی اعلام کرد تا زمانی که منتقدان پسرش را رها نکنند به اعتصاب غذا ادامه خواهد داد.

1918033

گزارش‌ها از اسپانیا حاکی است در محوطه بیرونی این کلیسا افرادی حضور دارند که برخی از آنها از سر کنجکاوی به دنبال پیدا کردن اطلاعاتی درباره مادر رئیس فدراسیون کشورشان هستند و برخی دیگر هم از روبیالس و خانواده‌اش حمایت می‌کنند.