به گزارش "ورزش سه"، 26 تیم پیش از این جواز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده بودند و سرنوشت 6 تیم باقی مانده نیز امروز و دیروز مشخص شد.

1918192

دیدارهای برگشت دور نهایی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته آغاز شد و در شب نخست تیم های گالاتاسرای، براگا و یانگ بویز  جشن صعود برپا کردند. امشب نیز سرنوشت سه تیم دیگر صعود کننده مشخص و طی آن آیندهوون، کپنهاگن و آنتورپ جواز حضور در دور گروهی فصل جدید مسابقات را کسب کردند.

1918191

در حساس ترین بازی امشب تیم های آیندهوون و رنجرز در هلند به مصاف هم رفتند. دیدار رفت با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود اما در دیدار برگشت فوتبال یک طرفه ای شاهد بودیم و طی آن آیندهوون با به راه انداختن یک جو ترسناک در حضور هوادارانش موفق شد رنجزر را 5-1 در هم کوبیده و با برتری 4-3 در مجموع صعود کند.

 آ.اک آتن در شبی که احسان حاج صفی را در ترکیب و میلاد محمدی را روی نیمکت داشت با نتیجه 2-1 مغلوب آنتورپ شد تا با توجه به شکست 1-0 در بازی رفت از صعود به دور گروهی چمپیونزلیگ بازبماند. کپنهاگن نیز در دیگر دیدار امشب مقابل راکوف به تساوی 1-1 دست یافت و در مجموع با برتری 2-1 جشن صعود گرفت.