به گزارش "ورزش‌سه"، پیکان در نیمه اول دیدار برابر سپاهان عملکرد بهتری داشت، اما اگر اشتباه نیلسون جونیور در پاس رو به عقب و تک به تک شدن بازیکن تیم میزبان با نیازمند نبود، شاید آنها نمی‌توانستند دروازه سپاهان را باز کنند.
وقتی بازیکنی اشتباه می‌کند در دقایق باقی مانده تمام تلاشش را برای جبران به کار خواهد گرفت و امیدوار است حداقل پس از اشتباهی که داشته، نتیجه طوری رقم بخورد که منجر به از دست رفتن امتیاز نشود.
این اتفاق مهمی بود که برای جونیور در بازی با پیکان رخ داد. سپاهان در نیمه اول گل تساوی را زد و با وجود اینکه در ثانیه‌های پایانی نیمه اول 10 نفره شد، تلاش بازیکنان این تیم در اواسط نیمه دوم به ثمر نشست و آنها موفق شدند با ضربه رامین رضائیان به گل دوم دست پیدا کنند.

ویدئو: 309432

پس از این گل نیلسون جونیور در حالی که درست در مرکز زمین ایستاده بود، بدون اینکه از جای خود حرکت کند و به سمت گلزن تیمش برود، همانجا روی زمین نشست و سجده شکر به عمل آورد. 

1918193
1918194

پیام نیازمند هم که این صحنه مقابل چشمانش اتفاق می‌افتاد خودش را به نیلسون جونیور رساند و به او بابت اشتباهی که روی گل اول مسابقه داشت، دلداری داد.
اتفاق دیگر این مسابقه که شاید به سود نیلسون تمام شود، اخراج دانشگر بود که او را در مصاف هفته پنجم سپاهان ( بعد از تعطیلات) بار دیگر به ترکیب اصلی خواهد رساند. این اشتباه در صورت حضور دانشگر و آماده بودن یزدانی و محمدی می‌توانست منجر به نیمکت نشینی این مدافع شود.