به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی با کسب چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر ایران با امتیاز کامل به صدر جدول در پایان هفته جهارم تکیه داده است که اعتماد ژوزه مورایس به بازیکنان جوان باعث ایحاد تغییرات اساسی در ترکیب این تیم با وجود ستاره های مطرح شود.

سرمربی پرتغالی سپاهان هر هفته یک بازیکن جوان را با حضور در جمع زردپوشان اصفهانی به فوتبال ایران معرفی کرد تا ماحصل اعتماد او با داشتن سه سهمیه در لیست تیم امید برای دور اول انتخابی المپیک پاریس همراه شود.

محمد جواد حسین نژاد، محمد قربانی و آریا یوسفی توانستند تکنیک های فردی خود را در قالب تاکتیک های تیمی سپاهان به خوبی نشان دهند تا رضا عنایتی نتواند از بازی خوب آنها چشم پوشی کند‌.

1918239

بازیکنانی تاکتیکی که قطعا می توانند در کنار نفراتی همچون محمدحسین اسلامی از ذوب آهن، مهدی هاشم نژاد از تراکتور، طاها طباطبایی از سایپا، محمدرضا بردبار از ملوان، سینا قاسمی از اکادمی کیا و حسین گودرزی از شمس آذر قزوین  کمربند میانی قدرتمندی را برای این تیم در مسیر راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس تشکیل دهند.

1918240

سه سهمیه سپاهان در لیست زیر ۲۳ سال باعث شد تا این باشگاه بیشترین نفرات را در اردوی ازبکستان داشته باشد و نشانه ای از سرمایه گذاری آکادمی این باشگاه روی تولید بازیکن است.