به گزارش "ورزش سه"، درخشش باورنکردنی هالند در اولین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس باعث شد که توجه بسیاری به سبک زندگی خاص او جلب شود. 

این بازیکن در این فصل هم عملکرد خوبی داشته و موفق شده در سه بازی سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد که همچنان مهره کلیدی منچسترسیتی و پپ گواردیولاست و به تازگی بخشی از راز موفقتیش را فاش کرده است. 

او با حضور در برنامه لوگان پل در یوتیوب اظهارات جالبی را درباره سبک خوابش در طول شبانه‌روز مطرح کرده و مدعی شده که داشتن خواب خوب و کافی یکی از دلایل اصلی موفقیت است و روش خاص خودش برای رسیدن به خواب خوب را شرح داده است. 

1917661

این ستاره نروژی در این مکالمه اظهار داشت:« شما باید سعی کنید دهان‌تان را حتی با چسب ببندید. من به این روش می‌خوابم. برای این که خواب خوب داشته باشیم راه‌های ساده‌ای وجود دارد. کافی است از عینک‌های مخصوصی استفاده کنید که تمامی نورهای آبی موجود در اتاق را از چند ساعت قبل از چشم شما دور کند.»

این شیوه جدید بستن دهان در زمان خواب در چند ماه اخیر بسیار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. این تکنیک خاصی برای خواب است که هدفش تمرکز روی تنفس از راه بینی است و به بهبود استراحت اعضای بدن کمک می‌کند. هرچند، بسیاری از دانشمندان با این روش مخالف هستند. 

از سوی دیگر گفته می‌شود که استفاده از عینک‌های فیلتر کننده نور آبی باعث کاهش هورمون استرس و بهبود کیفیت خواب می‌شود. هالند در این باره گفت:« انجام زیاد این کار خوب نیست اما همین کارهای کوچک در بازه زمانی طولانی واقعا جواب می‌دهد.»