به گزارش "ورزش سه"، با انتشار اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم المپیک، کار جدی این تیم برای حضور در مرحله اول انتخابی رقابت‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ در منطقه آسیا آغاز شد.

عنایتی که در اوایل سال به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال ایران انتخاب شده، در اولین ماموریت جدی باید ایران را به تیم‌هایی برساند که دور نهایی رقابت برای صعود به المپیک را در خرداد ماه سال آینده در قطر انجام خواهد داد. ایران قرعه سختی دارد و باید با یکی از قوی‌ترین تیم‌های فعلی در این رده (ازبکستان) در تاشکند بازی کند و با توجه به نحوه چیدمان تیم‌ها و قرعه‌کشی به عنوان سرگروه یا یکی از بهترین تیم‌های دوم به جمع برترین‌ها صعود کند.

1918565

این رقابت دشواری است که در صورت موفقیت در آن کار طولانی مدت و جدی عنایتی و همراهانش برای صعود به المپیک آغاز خواهد شد. آنها بعد از گذر از این مرحله خود را به بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد رساند و سپس نوبت به ساخت و منظم کردن تیمی می‌رسد که شاید بتواند طلسم طولانی مدت فوتبال ایران را که یک عقده حقارت‌آمیز برای ماست، بشکند.

در آغاز دور تازه تمرینات امید که امروز تصاویری از آن منتشر شده، رضا عنایتی، ستاره سابق فوتبال ایران و سرمربی سابق تیم هوادار، با روحیه در گفت‌وگویی سرپایی شاگردانش را به سمت موفقیت، نظم و ترتیب و جدیت در تمرینات تشویق کرد. او در یک تورنمنت با بازیکنان در عراق حضور داشته و در دو اردوی مختلف نیز تیم را سبک سنگین کرده تا با امیدواری بیشتری خود را آماده رقابت‌های حساس پیش‌رو کند.