به گزارش "ورزش سه" یکی از ستاره‌های استقلال در چهار هفته سپری شده لیگ برتر، کسی نیست جز کوین یامگای فرانسوی که با هر تغییر مربی در استقلال پست بازی‌اش هم تغییر می‌کند اما هرگز از تاثیر گذاری‌اش کم نشده است.

کوین یامگا که دو فصل پیش و در اولین بازی‌اش برای استقلال مقابل ذوب آهن در فولادشهر دبل کرد و نامش را از همان ابتدا بر سر زبان‌ها انداخت، از آخرین گلی که به ثمر رسانده حدود صد و پنجاه روز می‌گذرد و قطعا برای متوقف کردن این روزشمار بی‌تابی می‌کند. آخرین گل او برای استقلال دیدار برگشت فصل قبل مقابل ذوب آهن در نوروز ۱۴۰۲ بود که از روی نقطه پنالتی دروازه فرعباسی را باز کرد.

1918621
خوشحالی بعد از گلی که فعلا آخرین گل یامگا برای استقلال به حساب می آید. ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

هافبک مهاجم ۱۸۷ سانتی متری آبی‌ها که اکنون با ۱۹ گل زده نزدیک‌ترین بازیکن به شیخ دیاباته برای تصاحب عنوان برترین گلزن خارجی تاریخ استقلال است، در چهار بازی گذشته در پست مهاجم کناری راست و چپ به میدان رفته و البته به غیر از تک به تکی که در بازی مقابل سپاهان از دست داد موقعیت آنچنانی نصیبش نشده است‌.

اگرچه که باید به این نکته اشاره کرد که او در چهار هفته پایانی لیگ برتر و سه بازی جام حذفی فصل قبل به دلیل مصدومیت برای استقلال بازی نکرد.

1918622
روزی که یامگا با سر شکسته در اولین بازی برای استقلال در فولاد شهر مقابل ذوب دبل کرد. آبان ماه ۱۴۰۰

در حال حاضر اولین و آخرین گل یامگا برای استقلال مقابل ذوبی‌ها به ثمر رسیده و باید دید چه زمانی دوباره نامش به عنوان زننده گل استقلال توسط گوینده ورزشگاه اعلام می‌شود. شاید با اولین پنالتی به دست آمده و شاید هم در جریان بازی. باید منتظر بمانیم.