به گزارش "ورزش سه"، هالند شب گذشته به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا انتخاب شد تا مزد درخششی که فصل قبل در ترکیب منچسترسیتی داشت و نقش مهمی که در قهرمانی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد را گرفته باشد. 

او موفق شد در اولین فصل حضورش در سیتی و لیگ برتر انگلیس مجموعا 52 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند و به ستاره بی چون و چرای تیمش و مهره کلیدی پپ گواردیولا تبدیل شود. 

درخشش او تحت هدایت این مربی کاتالان در حالی توجه بسیاری را جلب کرد که رفتار این مربی با او که چند هفته قبل در زمین و مقابل چشم تماشاگران و دوربین‌ها دیده شد هم هنوز از خاطرات پاک نشده است. 

1906089

هالند شب گذشته در پاسخ به این سوال که از بین پپ و پدرش کدام یک ترسناک‌تر هستند، بالاخره سکوتش را شکست و گفت: «سوال خوبی است. گاهی پپ کمی ترسناک می‌شود اما پدرم هم می‌تواند واقعا ترسناک باشد.

اما در هر حال این چیزی است که من دوست دارم و از آن لذت می‌برم. از این که پپ سرم داد می‌زند خوشم می‌آید چون سعی دارد چیزی را وارد مغزم کند که فکر می‌کند در آن زمان از آن برخوردار نیستم. بنابراین من از این کار لذت می‌برم. به هیچ وجه گلایه نمی‌کنم. او فقط می‌خواهد من را به فوتبالیستی بهتر تبدیل کند و من از این موضوع هیچ شکایتی ندارم.»