به گزارش "ورزش سه"، جنجال پیرامون رفتار زشت و نامناسب روبیالس با جنی ارموسو پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی 2023 همچنان ادامه دارد. 

او در حال حاضر از سوی فیفا با تعلیق 90 روزه مواجه شده و دادستانی اسپانیا هم پرونده رسمی را برای بررسی اتفاقات رخ داده و اتهام تجاوز جنسی برای او باز کرده تا شرایطش به هیچ وجه خوب نباشد. 

اینفانتینو هم در فاصله 11 روز پس از این اتفاق با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش به این موضوع به صورت مستقیم واکنش نشان داد و از روبیالس به خاطر رفتار ناشایستی که داشت انتقاد کرد. 

1916847

او در این باره نوشت: «امروز آخرین روز از ماهی است که اسپانیا توانست برای اولین بار به عنوان قهرمانی جام جهانی زنان دست پیدا کند. متاسفانه شادی و جشن این قهرمانی فوق العاده به واسطه اتفاقاتی که پس از سوت پایان بازی و در روزهای پس از آن رخ داد خیلی زود از بین رفت و خراب شد. 

این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد اما حالا رخ داده و کمیته انضباطی فیفا خیلی زود به وظیفه‌اش عمل کرد و اقدامات لازم را در این زمینه انجام داد. ما به سهم خودمان باید همچنان روی ادامه حمایت از زنان و فوتبال زنان در آینده و در داخل و بیرون زمین تمرکز کنیم. حفظ ارزش‌های حقیقی و احترام به بازیکنان به عنوان انسان و همچنین عملکرد فوق‌العاده آنها از وظایف ماست.»