به گزارش "ورزش سه"، دین هندرسون به مدیران منچستریونایتد خبر داده بود که به صورت قطعی به دنبال ترک این باشگاه است و ساعاتی پیش هم قراردادش را با کریستال پالاس امضا کرد تا یونایتد به دنیال جذب دروازه‌بان دوم باشد. 

مدیران یونایتد مذاکرات برای جذب بایندر را از مدتی قبل آغاز کرده بودند و در نهایت با باشگاه فنرباغچه بر سر پرداخت حدود شش میلیون یورو برای انتقال این بازیکن به اولدترافورد به توافق رسیدند. 

او حالا اولین بازیکن اهل ترکیه در تاریخ منچستریونایتد به حساب می‌آید و آماده است تا ثابت کند که شایستگی حضور در ترکیب این تیم را دارد و امیدوار است که فرصتی برای نشان دادن توانایی و استعدادش پیدا کند، هرچند با توجه به حضور آندره اونانا احتمال کار دشواری را در پیش خواهد داشت. 

1918708

این بازیکن پس از امضای قرارداد با یونایتد به سایت رسمی این باشگاه گفت:« پیوستن به یونایتد و تبدیل شدن به اولین بازیکن ترک این باشگاه فوق العاده افتخار بزرگی برای من است. تمام تلاشم را خواهم کرد تا به این گروه خاص از بازیکنان برای رسیدن به اهداف بلندپروازانه‌ای که دارند کمک کنم.

بی‌صبرانه منتظر هستم تا کار با این گروه باتجربه دروازه‌بانی را شروع کنم. ما از یکدیگر حمایت خواهیم کرد و هر روز با بالاترین سطح استاندارد ممکن پیش خواهیم رفت تا هرکدام از ما که آماده بود بتواند در هر فرصتی که داشت بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهد.»