به گزارش "ورزش سه"، دور جدید اردوی تیم ملی ایران برای بازی‌های دوستانه مقابل بلغارستان و آنگولا در حالی از امروز، شنبه، آغاز می‌شود که امیر قلعه‌نویی ۲۴ بازیکن را بدون در نظر گرفتن بازی معوقه تراکتور و استقلال خوزستان به اردو دعوت کرده است.

سرمربی تیم ملی ایران در دعوت از بازیکنان تیم ملی ایران خواستار توضیح نسبت به سایر نفرات مد نظر خود شد تا بخش رسانه‌ای را ملزم به قراردادن جزئیات نظراتش بگذارد.

قلعه‌نویی همان اندازه که اصرار به رسانه‌ای شدن محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان داشت، خواستار اعلام اسامی بازیکنان مدنظرش نظیر محمد امین حزباوی، یاسین سلمانی، اللهیار صیادمنش و سامان فلاح شد تا نشان دهد نگاه ویژه به آینده‌دارهای فوتبال کشور دارد.

1918968

چهار بازیکنی که با تصمیم مشترک قلعه‌نویی و عنایتی قرار است به تیم امید در دور اول انتخابی المپیک پاریس در کشور ازبکستان کمک کنند.

اعلامی اسامی نفرات امید ایران از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان قطعا انگیزه آنها را برای موفقیت با زیر ۲۳ سال‌های فوتبال کشور افزایش می‌دهد تا دیگر نگران عدم حضور در اردوی بزرگسالان نباشند.

قلعه‌نویی که از زمان حضورش در راس کادر فنی بزرگسالان نشان داده توجه ویژه به تیم امید دارد قصد دارد عنایتی را بابت حضور بازیکنان دلخواهش در مسیر المپیک همراهی کند تا برای شکستن طلسم صعود به این رقابت‌ها کمک کند.

عکس: علیرضا زینعلی