به گزارش "ورزش‌سه"، فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی با قهرمانی شمس آذر و مقام دومی استقلال خوزستان تمام شد که شاگردان مهدی رجب‌زاده تا هفته پایانی به کسب عنوانی دومی و صعود به لیگ برتر امیدوار بودند، اما شکست برابر مس شهربابک در ایستگاه پایانی و البته پیروزی شاگردان پورموسوی رویای آنها را حداقل برای یک فصل دیگر به تعویق انداخت.

برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بار دیگر مدیران باشگاه شیرازی با مهدی رجب زاده برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و این مربی خیلی زودتر از سایر تیم‌ها کارش را برای رساندن دوباره فجر به لیگ برتر آغاز کرد.

1919003

حالا و در شرایطی که روز آینده فجرشهید سپاسی شیراز در اولین بازی خانگی به مصاف نفت مسجد سلیمان تازه سقوط کرده به لیگ دسته اول می‌رود، رونمایی از کیت اول این تیم انجام شده و ویدئوی قابل توجهی از این رونمایی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که بازیکنان شاخص این فصل فجر را در محیطی مملو از رنگ‌های متفاوت به تصویر می‌کشد.

فجر در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول را با کسب رتبه چهارمی تمام کرد و در این فصل این تیم شیرازی یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود.

1919004
1919005
1919006