به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های معتبر باشگاهی در سراسر جهان با شروع فیفا دی تعطیل می‌شود و بازیکنان دعوت شده به تیم‌های ملی باید خود را به اردوها برسانند که کایسری اسپور ترکیه نیز چهار نماینده در این بین دارد و یکی از آنها به علی کریمی اختصاص پیدا کرده است.

علی کریمی که دومین سال حضورش در کایسری اسپور را آغاز کرده، در فصل جدید سوپر لیگ ترکیه شرایط کاملا متفاوتی نسبت به قبل تجربه کرده و در سه هفته ابتدایی جزو ۱۱ نفر اصلی تیمش بوده که اتفاقا عملکرد خوبی هم بر جای گذاشته است.

هافبک ایرانی کایسری اسپور که فصل گذشته ۲۰ بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داد و دو گل به ثمر رساند، در سه دیدار اخیرشان مقابل گالاتاسرای، استانبول اسپور و سامسون اسپور حضور ثابت در ترکیب داشته و احتمالا امشب هم در آخرین بازی پیش از فیفا دی برابر آنتالیا اسپور در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد.

علی کریمی با عملکردش در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه که نمایش کم اشتباهی در خط میانی کایسری اسپور داشته، دوباره در فهرست نفرات مدنظر امیر قلعه نویی قرار گرفته و باید در اردوی تیم ملی شرکت کند؛ برخلاف سید مجید حسینی که دچار مصدومیت است و نمی‌تواند به تیم ملی اضافه شود.

1919076