به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پنجم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال هال‌سیتی که مثل تمام بازی‌های این فصل اللهیار صیادمنش را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و برای دومین دیدار پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف تیم صدرنشین لستر سیتی رفت.

لستر سیتی که طی چهار دیدار اخیرش هیچ باختی نداشت و چهار پیروزی پیاپی کسب کرده بود، در مسابقه خانگی امروز نتوانستند مقابل یاران صیادمنش به این روند ادامه دهند و در این بازی شکست خوردند.

لیام دلاپ در دقیقه ۱۵ دروازه لستر سیتی را باز کرد تا هال سیتی مثل دو دیدار اخیرش که روند خوبی با دو پیروزی و یک تساوی طی کرده بود، امروز هم به برتری ارزشمند یک بر صفر دست پیدا کند تا ۱۰ امتیازی شود و در جایگاه ششم جدول چمپیونشیپ انگلیس قرار بگیرد.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی هال سیتی که پیش از این در سه هفته ابتدایی فصل جدید چمپیونشیپ دور از فهرست بود و در دیدار اخیرشان فرصت بازی به دست نیاورد و روی نیمکت حضور داشت، امروز نخستین بازی خود را انجام داد.

صیادمنش در دقیقه ۸۴ مسابقه امروز مقابل لستر سیتی وارد زمین شد تا اولین بازی فصل خود برای هال سیتی را انجام بدهد که البته در دقیقه ۱+۹۰ نیز کارت زرد دریافت کرد.