به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان تیم فوتبال النصر از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه اختصاصی ملک عبدالله مقابل تیم رده هفدهمی الحزم قرار گرفته است.

تیم فوتبال النصر که در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان دو شکست پیاپی داشت و پس از آن دو برد متوالی ۵ بر صفر و ۴ بر صفر به دست آورد، با نظر لوئیز کاسترو پرتغالی به نفرات اصلی خود در بازی گذشته دست نزده و همان ۱۱ نفر را به زمین فرستاده است.

النصر که در دیدار هفته گذشته با گل‌های کریستیانو رونالدو (۲ بار)، سادیو مانه و سلطان الغانم مقابل الشباب به پیروزی دست پیدا کرد و ۶ امتیازی شد، امشب هم با ترکیب قبلی برابر الحزم قرار گرفته و به دنبال کسب یک برد دیگر است.

نکته جالب توجه در فهرست النصر، بازگشت الکس تلس ستاره و مدافع چپ تیم ملی برزیل به جمع نفرات این تیم است و این بازیکن که پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های عرب نتوانسته بود به میدان برود و با آسیب دیدگی مواجه شده بود، پس از حدود یک ماه دوری از میادین دوباره به لیست برگشته و برابر الحزم نیمکت‌نشین است.

1919539

النصر در دیدارهای گذشته و مسابقه امشب مقابل الحزم با بهره‌مندی از گیسلاین کونان در سمت چپ خط دفاعی به زمین رفته که رفع مصدومیت تلس احتمالا او را از هفته آینده به‌عنوان مدافع چپ به ترکیب این تیم می‌رساند و این ملی‌پوش برزیل می‌تواند در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم برابر پرسپولیس به میدان برود.