به گزارش ورزش سه، میثم سلیمانی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: قبل از هرچیز یک خسته نباشید جانانه به اصحاب رسانه می‌گویم چون با وجود شما فوتبال زیبا می‌شود.

وی افزود: در ابتدا به دوست و همبازی خودم آقای ستار زارع به خاطر ساختن تیم خوب و قوی، تبریک می‌گویم. تیم استقلال تمرینات خود را دیر شروع کرد، نزدیک به بیست روز است که تمرینات فشرده خود را آغاز کرده‌ایم، از نظر بدنی عقب هستیم ولی با برنامه ریزی که با بدنسازمان داریم برای هفته های آتی برنامه هایی داریم و انشالله هرچه به جلو تر برویم هماهنگ تر خواهیم شد.

سلیمانی همچنین گفت: در ابتدای بازی باتوجه به مشکلاتی که برای چند بازیکن مان پیش آمد و کارت آن‌ها صادر نشد شوکه شدیم، در این بازی بدون وینگر و مدافع به میدان آمدیم و روی نیمکت دستمان بسته بود ولی در کل به بچه های تیم تبریک عرض میکنم که غیرتشان را نشان دادند، چه بازیکنان اصلی و ذخیره به آن ها خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود بازی کردند و تمامی خواسته های کادرفنی را پیاده کردند. به داوران بازی تبریک عرض میکنم، درست است اشتباهی داشتند ولی هیچ انسانی کامل نیست و در کل به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم.

او در خصوص جدایی آرش برهانی نیز گفت: از ابتدا کنار آقای برهانی در کادرفنی بودم، با ایشان در تیم ملی هم بازی بودم، خیلی خوشحال بودیم از حضور ایشان در کادرفنی، ولی یکسری مسائل پیش آمد که برای ایشان سخت بود.