به گزارش "ورزش‌ سه"، روز اول هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول با یک مسابقه جنجالی آغاز شد؛ دیداری که در مسجد سلیمان میان فجرشهید سپاسی و نفت برگزار شد و در پایان این شاگردان ابراهیم اشکش بودند که برخلاف جریان مسابقه با نتیجه یک بر صفر برنده مسابقه شدند.

مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در مصاحبه خود پس از پایان این مسابقه به نمایش تیم نفت مسجدسلیمان اعتراض داشت. او معتقد بود که تیم حریف مدام به دنبال متوقف کردن جریان مسابقه و بردن بازی به حاشیه بوده و حتی اعلام کرد که اگر تیم خودش چنین نمایشی در زمین برای بردن داشته باشد، خودش را زنده به گور خواهد کرد.

1920556

این صحبت‌های مهدی رجب‌زاده کاپیتان سابق ذوب‌آهن و مربی این روزهای فجر خیلی زود با پاسخ تندی از سوی ابراهیم اشکش مواجه شد و او در مصاحبه خود انواع و اقسام حملات را به سرمربی فجری‌ها انجام داد.

در همین رابطه تماسی داشتیم با مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز که فصل گذشته هم تا هفته پایانی تیمش را در کورس صعود به لیگ برتر حفظ کرد، اما درنهایت این استقلال خوزستان بود که پس از شمس آذر توانست جشن صعود بگیرد.
رجب‌زاده که در این فصل تمام تمرکز خود را روی صعود فجری‎‌ها و بازگرداندن آنها به لیگ برتر گذاشته علاقه‌ای نداشت تا در مقام پاسخگویی برآید. با این حال جملات کوتاهی برای پایان دادن به این جنجال زودهنگام مطرح کرد.

کاپیتان سابق فجرشهیدسپاسی شیراز و ذوب آهن اصفهان با جملاتی کوتاه در این رابطه بیان کرد: «همانطور که گفتم دوست ندارم به این مسائل بپردازم و البته نیازی هم نمی‌بینم که این حواشی پاسخ داده شود. چیزی که من گفتم واقعیت فوتبال بود و آن چیزی بود که من در زمین مسابقه دیدم. شخصیت من اینطور است که علاقه‌ای به دروغ گفتن و ریاکاری ندارم و هر چه آنچه گفتم از سر صداقت بود. الان هم اگر بحث فنی باشد، استقبال می‌کنم، اما دوست ندارم به حواشی وارد شوم. ضمن اینکه اگر بخواهم پاسخی هم بدهم به کسانی پاسخ می‌دهم که فوتبالی هستند.» 

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «تمام تمرکز من در این فصل روی موفقیت فجر و خوشحالی مردم شیراز معطوف خواهد بود و همانطور که گفتم دوست ندارم با وارد شدن به این مسائل حاشیه‌ای از هدفی که ترسیم کرده‌ایم، دور شویم.»