به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سه بازیکن دعوت شده به اردوی تیم المپیک ایران را به طور همزمان در ترکیب ابتدایی نخستین مسابقه مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ کنگ قرار داد که هر سه نفر عملکرد تاثیرگذاری ارائه دادند و در این بین، محمد قربانی توانست قبل از سوت پایانی نیمه نخست گلزنی کند.

محمد قربانی که تک هافبک دفاعی تیم المپیک ایران در مسابقه امروز مقابل هنگ کنگ بود، پس از نمایش پرتلاش و جنگنده در میانه زمین که اجازه کار به بازیکنان حریف نداد و در کنار آن با پاس‌های رو به جلوی خود هم‌تیمی‌هایش را رو به جلو هدایت می‌کرد، توانست با یک ضربه سر بازی خوب خود را تکمیل کند.

هافبک جوان سپاهان در لحظات پایانی نیمه اول که تیم المپیک ایران حملات زیادی خلق کرده بود، تا محوطه جریمه هنگ کنگ پیشروی کند تا ارسال دقیق امیر جعفری از جناح چپ زمین را با ضربه سر تبدیل به گل کند و دومین گل بازی را در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند.

محمد قربانی پس از حضور ثابت در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر و نمایش موثر در خط میانی سپاهان، حالا در تیم المپیک هم شروع درخشانی داشته و توانست گل دوم دیدار مقابل امیدهای هنگ کنگ را بزند.

1921269