به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران در مقابل هنگ کنک در فاز هجومی زوج سازی‌های جالبی انجام داده است که به وضوح آشفتگی را در قلب خط دفاع هنگ کنگ می‌توان مشاهده کرد.

رضا عنایتی در غیاب آریابرزگر و نیمکت نشینی الهیار صیادمنش وینگر خود را در نوک پیکان خط حمله قرار داده است اما سبک بازی هاشم نژاد و حضور آریا یوسفی و امیر جعفری ترکیب جالبی را رقم زده است.

1921262

استارت‌های خستگی ناپذیر آریا یوسفی و امیر جعفری وینگرهای تیم ملی و حرکت کردن مهدی هاشم نژاد در قلب خط دفاعی هنگ کنگ، کار هنگ کنگ را برای مهار آنها سخت کرده است.

امیر جعفری بیشتر مایل به سمت چپ بازی می‌کند اما آریا یوسفی تمایل بیشتری به مرکز دارد و از حفره‌هایی که در قلب دفاع هنگ کنگ ایجاد می‌شود استفاده می‌کند، او روی دست هاشم نژاد بازی می‌کند و در زمان نفوذ این بازیکن به مرکز خط دفاعی هنگ کنگ حسین نژاد به خط حمله اضافه می‌شود و نفوذهایی از سمت راست انجام می‌دهد.

این تدبیر تا دقیقه 58 بازی ادامه داشت و مهدی هاشم نژاد موفق به گلزنی شد اما داور گل را آفساید اعلام کرد، دقایقی پس از گلی که به ثمر رسید آریا یوسفی و محمدجواد حسین نژاد جای خود را به محمدحسین اسلامی و الهیار صیادمنش دادند تا مهدی هاشم نژاد به سمت راست خط حمله ایران منتقل شود.