به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال المپیک ایران نخستین مسابقه خود در مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را مقتدرانه برداشت و توانست در دیدار امروز مقابل تیم امید هنگ کنگ که در ازبکستان برگزار شد، به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کند و علاوه بر آن، نمایش هجومی و خوبی بر جای بگذارد.

شاگردان رضا عنایتی قبل از اینکه دقیقه دو مسابقه مقابل هنگ کنگ آغاز شود، توانستند روی ارسال محمدجواد حسین‌نژاد و ضربه سر محمدامین حزباوی گلزنی کنند و در ادامه هم نمایش هجومی خود را تا آخرین لحظه مسابقه ادامه دهند و با وجود فرصت‌سوزی‌های زیاد، به برتری پُر گل سه بر صفر برسند  و شروع امیدووار کننده‌ای در رقابت های انتخابی جام ملت ها و المپیک داشته باشند.

1921330

ناکامی ۴۸ ساله فوتبال ایران در راهیابی به المپیک را شاگردان عنایتی می توانند بشکنند و عملکرد امروزشان مقابل امیدهای هنگ کنگ در مرحله انتخابی، نشان داد که آنها با امیدواری زیاد به ازبکستان سفر کردند و وارد این بازی ها شده‌اند تا بتوانند به دور نهایی راه پیدا کنند و نزدیک‌تر از همیشه به سهمیه المپیک شوند.

بازیکنان تیم فوتبال امید ایران پس از پایان مسابقه امروز مقابل تیم هنگ کنگ مقابل دوربین حاضر شدند و در کنار هم ژست قهرمانانه گرفتند و آمادگی بالای خود را برای ادامه بازی ها و جدال با افغانستان و مهم‌تر ازبکستان نشان دادند.