به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس سه بازیکن خود را در اختیار تیم المپیک ایران قرار داد که هر سه بازیکن در نخستین مسابقه امیدها در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا مقابل هنگ کنگ به کار گرفته شدند و با نمایش تاثیرگذارشان در گلزنی یا پاس گل موثر بودند و البته در این بین، آریا یوسفی با وجود عملکرد موثر در باز کردن دروازه حریف شانس نیاورد.

آریا یوسفی که در سپاهان پست‌های مختلف را برای بازی تجربه کرده و در سمت راست خط دفاعی و میانی به کار گرفته شده و پشت مهاجم هم به میدان رفته، دیروز با نظر رضا عنایتی در سمت راست خط حمله مقابل هنگ کنگ به زمین رفت که یکی از بهترین بازیکنان تیم امید ایران در این رقابت بود.

1921466

این ستاره آینده دار سپاهان بارها با فرارها و پاس های در عمق خود مقابل هنگ کنگ موقعیت‌های خطرناکی به وجود آورد و یک فرصت عالی هم در دقیقه ۲۶ ایجاد کرد که پاس کات‌بک او به دهانه دروازه را مدافعان حریف نزدیک بود به اشتباه وارد دروازه خودی کنند.

آریا یوسفی که هفته گذشته در حضور تعویضی در ترکیب سپاهان مقابل پیکان یک گل استثنایی با شوت به زیر طاق دروازه به ثمر رساند، امیدوار است جایگاه ثابت خود در تیم امید ایران را برای دیدارهای بعد مقابل افغانستان و ازبکستان حفظ کند و دوباره نمایش موثری در خط حمله داشته باشد.