به گزارش "ورزش سه"، رائول گونزالس از پیشنهاد سرمربیگری ویارئال استقبال کرده و با توجه به اینکه گفته می شود باشگاه رئال مادرید هم با جدایی او موافق است به نظر می رسد که به زودی باید اسطوره محبوب رئالی ها را روی نیمکت تیم زردپوش لالیگا ببینیم.

این مربی جوان طی ماه های اخیر پیشنهاداتی برای هدایت لیدز، شالکه و اینتراخت فرانکفورت داشت اما هیچ کدام را نپذیرفت تا در رئال مادرید B به کار خود ادامه دهد. شرایط کاری و سیاست های باشگاه ویارئال اما توجه رائول را به خود جلب کرده و او قصد دارد مادرید را ترک کند.

1921938

ویارئال می خواهد رائول را جانشین کیکه ستین کند؛ مربی‌ای که به عنوان اولین مربی اخراجی لالیگا از این تیم کنار گذاشته شد و محکوم به این بود که توانایی کنترل ستاره های بزرگ در تیمش را ندارد؛ کاری که ویارئالی ها با توجه به کاریزمای رائول از او انتظار دارند.

رائول هرگز کتمان نکرده که دوست دارد سرمربی تیم اصلی رئال مادرید شود. دلیل رد چندین پیشنهاد خوب قبلی نیز می تواند همین موضوع باشد. رئال خانه او محسوب می شود و تمدید قراردادش برای هدایت کاستیا نشان دهنده اعتماد سران باشگاه به اوست.

در شرایطی که به نظر می رسد کارلو آنچلوتی در آخرین فصل حضورش روی نیمکت رئال مادرید قرار دارد، رائول می خواهد با نشستن روی نیمکت ویارئال در لالیگا خود را آماده هدف اصلی اش کند. به گزارش مارکا، باشگاه رئال مادرید نیز در صورت نهایی شدن توافق طرفین، اجازه جدایی به رائول را خواهد داد تا این مربی بعد از آزموده شدن در رئال مادرید B در یک تیم لالیگایی نیز امتحان خود را پس داده و مهیای هدایت تیمی شود که سال ها برای آن بازی کرده و افتخار آفریده است.