به گزارش "ورزش سه"، هنر کم‌نظیر معروف‌ترین گزارشگر ورزشی ایران در گزارش رقابت‌های کشتی و سابقه زیاد بهمنش در رادیو و تخصصش در تصویرسازی از رقابت‌های ورزشی و سابقه همکارش  روشن‌زاده در تلویزیون، ابهاماتی از گزارشگر نبرد معروف دربی 52 که همزمان با رقابت‌های جهانی کشتی در سالن دوازده هزارنفری آزادی برگزار می‌گردید، به وجود آورده است.

انتقال تنها دوربین‌های سیار سیما به سالن کشتی  شرایط را برای ضبط و پخش بازی به‌صورت زنده از تلویزیون ایران گرفت تا هیچ سابقه‌ای از این روز تاریخی به یادگار نماند.

بازی از رادیو برای مردم پخش می‌شد. بهمنش معروف در این بازی تاریخی در ورزشگاه آزادی بازی فوتبال را برای مردم گزارش کرد و یا به سالن آزادی رفت تا مهمترین رویداد جهانی سال را برای مردم گزارش کند؟ کدام رویداد برای رادیو مهم بوده است؟

حمیدرضا صدر در گفتگوی چند سال پیش خود با برنامه «روزی روزگاری» در آنتن اعلام کرده بود که بهمنش آن مسابقه را گزارش کرده که به نظر می‌رسد این، ناشی از یک اشتباه ذهنی باشد. باید دید که آیا آرشیویست‌های معروف ایران، گزارش رادیویی این بازی را دارند و آیا اثری از صدای شگفت‌زده گزارشگر در آن مسابقه باقی مانده است یا خیر؟