به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس هر طور که بود در پی اس جی ماندنی شد، در حالی که در تمام تابستان شایعات در مورد جدایی او و قرار داشتنش در فهرست سیاه لوئیس انریکه به گوش می‌رسید. گلر سابق رئال که نیم فصل دوم فصل قبل قرضی در ناتینگهام فارست بازی کرد، از ترکیه و حتی عربستان پیشنهادات خوبی داشت، ولی ترجیح او ماندن و رقابت با لوئیجی دوناروما بود. 

1795442

بالاخره نیز او ماند و لوپاریزین نوشته که انریکه تمام و کمال از روحیه حرفه‌ای و رقابت طلب ناواس رضایت دارد و خوشحال است که کیلور در نهایت در پاریس ماند.

انریکه سلسله مراتب مشخصی برای دروازه‌بان‌ها دارد که در آن دوناروما به عنوان گزینه اول و کیلور نیز گلر دوم است. ناواس نیز این دستور را پذیرفته و در عین حال همچنان حاضر است برای حضور در ترکیب رقابت کند. اگرچه مشخصا شماره دو پی اس جی است ولی ناواس این بار شانه خالی نکرد و در پاریس ماند.

1758723

لوپاریزین نوشته که انریکه هم خوشحال است که با داشتن دو دروازه‌بان بزرگ و تضمینی، فصل را شروع کرده است. علاوه بر این انریکه روی توانایی و بازی با پای دروازه‌بان‌ها ارزش زیادی قائل است و ناواس از این حیث گلر قابل قبولی محسوب می‌شود.