به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 هم توانست برای دومین بار متوالی به فینال این رقابت‌ها صعود کند ما این بار نتوانست درخشش چهار سال قبل را تکرار کند و جام را با خود به خانه ببرد.

شکست این تیم برابر آرژانتین باعث شد که لیونل مسی به عنوان گزینه اصلی کسب توپ طلای امسال مطرح شود و بسیاری هم معتقد هستند که ارلینگ هالند باید با درخششی که در ترکیب منچسترسیتی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشت این جایزه را دریافت کند.

در حالی که بحث درباره انتخاب برنده این جایزه همچنان ادامه دارد، گریزمان در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «هالند یا مسی برای توپ طلا؟ من! من باید برنده این جایزه شوم! ظاهرا همه شما فراموش کردید که من هم یکی از نامزدهای دریافت این جایزه هستم.

1888711

با این حال، اگر من به عنوان برنده انتخاب نشدم، پس مسی یا امباپه باید این جایزه را دریافت کنند. هالند هم فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، اما مسئله این است که این سال در واقع سال جام جهانی بود و این موضوعی است که اهمیت بسیاری دارد.»

امباپه موفق شد در فینال جام جهانی سه گل برای فرانسه به ثمر برساند و آنها را به بازی برگرداند، اما در نهایت نتوانست مانع از شکست تیمش برابر آرژانتین شود و به مدال نقره و مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد.