سرمربی اتلتیکومادرید پپ گواردیولا را به اهانت به تیمش متهم کرد.

به نظر می رسد دیگو سیمئونه از تعریف های سرمربی منچسترسیتی خوشش نیامده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شب گذشته اتلتیکومادرید مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و اگر چه این بازی با تاساوی بدون گل به پایان رسید اما با توجه به شکست یک بر صفر اتلتیکومادرید در دیدار رفت، منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. دقایق پایانی این بازی با حواشی زیادی همراه بود و حتی درگیری ها به بعد از بازی و تونل ورزشگاه نیز کشیده شد. حال دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید صحبت هایی زده است که به نظر می رسد طعنه ای به حرف های پپ گواردیولا باشد. او در این باره به خبرنگاران گفت:

چون یک نفر در مورد ما خوب حرف زده است، مجبور نیستم من هم نظر بدهم. در بسیاری از اوقات، افرادی که خوب حرف زدن بلد هستند و دایره لغات خوبی دارند و بسیار باهوشند، هنگام تعریف کردن به شما توهین می کنند و اگر چه شاید دایره لغات ما مثل آنها نباشد اما آنقدر هم احمق نیستیم.

به نظر می رسد این حرف ها جواب صحبت های گواردیولا باشد که سبک بازی اتلتیکومادرید را تاریخ گذشته و مربوط به سال ها قبل دانسته بود. البته مربی اسپانیایی بعدها گفت که حرف هایش به معنای انتقاد از اتلتیکومادرید نبوده است و منظورش این بوده که تیم سیمئونه به خوبی دفاع می کند.