به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر خود را برای دیدار حساس برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند. البته زردپوشان شهر ریاض باید ابتدا روز شنبه و در دیداری از هفته ششم لیگ عربستان به مصاف الرائد بروند.

تمرینات این تیم پس از چند روز وقفه و استراحت، از شب گذشته آغاز شد که اندرسون تالیسکا، سکو فوفانا و الکس تلس با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، به تمرینات گروهی اضافه شدند.

با این حال، روزنامه الریاضیة در شماره امروز خود اعلام کرد که با وضعی فعلی، لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، ترجیح می‌دهد برای بازی برابر پرسپولیس، روی نام این سه بازیکن آسیب‌دیده خط قرمز بکشد.

1922546

البته این مسئله هنوز قطعی نیست و تا روز سفر کاروان النصر به تهران مشخص نیست که کاسترو دقیقا کدام بازیکنان خارجی را در لیست 5 نفره خود قرار خواهد داد، ولی در فهرست موقتی سعودی‌ها، نام تالیسکا، فوفانا و تلس دیده نمی‌شود.

آنگونه که الریاضیة نوشته است، کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، امریک لاپورت و اوتاویو مونتیرو، پنج بازیکن خارجی النصر برای دیدار برابر پرسپولیس هستند.

1922539

چنانچه در فاصله 10 روز باقیمانده تا این مسابقه حساس اتفاق خاصی از جمله آسیب‌دیدگی برای بازیکنان یاد شده پیش نیاید، آنها برابر شاگردان گل محمدی به میدان خواهند رفت.

لازم به ذکر است که طبق قوانینی که از فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا اجرا شده، تمامی تیم‌های حاضر در این مسابقات می‌توانند که نام همه بازیکنان خارجی خود را در فهرست آسیایی ثبت کنند، ولی روز بازی فقط باید 5 بازیکن وارد لیست 20 نفره شوند.