به گزارش "ورزش سه"، تیم امید هنگ کنگ در رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا پس از شکست مقابل ایران، عصر شنبه برابر ازبکستان هم با 10 گل شکست خورد تا دیگر امیدی به صعود از این گروه نداشته باشد.

پس از این بازی، سرمربی هنگ کنگ در نشست خبری در خصوص بازی صحبت کرد و همچنین در خصوص مقایسه تیم های ایران و ازبکستان هم مورد سوال قرار گرفت که خلاصه آن را می خوانید؛

ژتو مان‌چوان در ابتدا گفت: «اول از همه، ما از همه طرفداران هنگ کنگی خود عذرخواهی می کنیم. آنها به خوبی از ما حمایت کردند اما نتوانستیم آن بازی را که می خواستند انجام دهیم.»

او در خصوص اینکه از ایران سه گل خوردند و از ازبکستان 10 گل، گفت: «در بازی با ایران به اندازه کافی خوب دفاع نکردیم و از موقعیت های هجومی خود استفاده نکردیم. حتی در بازی امروز هم نتوانستیم برنامه های خود را اجرا کنیم. به نظر من ازبکستان از ایران قوی تر است، خط حمله آنها بسیار قوی تر است. مهاجمان ازبکستان بسیار ماهر هستند.»

این سرمربی در خصوص پیش بینی خود از بازی با افغانستان نیز گفت: «تیم ملی افغانستان از نظر بدنی یک تیم قوی است. ما قبل از مسابقات چهار بازی دوستانه انجام داده ایم و به نظر می رسد کمی خسته شده ایم. من فکر می کنم حریف ما در بازی با افغانستان دارای شانس بیشتری هستند.»