به گزارش ورزش سه، دانیال ایری مدافع ذوب آهن دیروز در ترکیب اصلی تیم ملی امید ایران قرار گرفت و موفق به ثبت پاس گل شد.

مدافع وسط تیم ملی روی گل اول ایران تاثیرگذار بود و با پیگیری ارسال بلند حسین نژاد قبل از خروج توپ از زمین توانست محمد قربانی را در شرایط گلزنی قرار دهد تا او گل اول ایران را به ثمر رساند.

دانیال با اعتماد به نفس بالا در خط دفاعی حاضر شده بود و علاقه خاصی به دریافت توپ و بازیسازی از عقب زمین داشت، ایری در نوع استپ کردن و حمل توپ استایل خاصی از خود نشان داد و با توجه ظاهر متفاوت و موهای فری که دارد در زمین مسابقه به راحتی قابل تشخیص بود، او در دقایقی از بازی در نیمه دوم، تک دفاع تیم ملی بود و دو مدافع کناری او روی دستش و در جناحین با فاصله زیاد بازی می کردند، او در آن شروع کننده حملات تیم ملی بود و با ارسال توپ به جناحین حملات را آغاز می کرد.

البته ایری در چند صحنه روی کارهای تدافعی دچار اشتباه شد. عدم هماهنگی و شناخت بازی او و محمد بردبار از یکدیگر در چند صحنه فضا در اختیار بازیکنان افغانستان قرار داد تا دروازه ایران را تهدید کنند.

بزرگترین اشتباه دانیال و محمدرضا بردبار  دقیقه 5 مسابقه بود که با ناهماهنگی بازیکن خطرناک تیم افغانستان یاما شیرزاد را از نیمه با محمدرضا خالدآبادی تک به تک کردند اما سرعت بالای دانیال در برگشت و پوشش به موقع باعث شد که مهاجم حریف در زدن  ضربه آخر تعلل کند و توپ از دست برود.

ایری در این بازی نمره قابل قبولی گرفت و با پاس گلی که به ثبت رساند روی برد تیم ملی تاثیرگذار بود.