به گزارش “ورزش سه”، محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص تفاهم‌نامه با عربستان در حوزه ورزشی گفت: در مورد تفاهم‌نامه با کشورها من دوست دارم به دیپلماسی ورزشی اشاره کنم ک دیپلماسی کارا، زود بازده و سریع الوصول است و از دیپلماسی سیاسی فوی‌تر است. امیدوارم کشور عزیزمان در حوزه دیپلماسی ورزشی در سال‌های پیش رو استفاده بیشتری کند و بخش دیپلماسی سیاسی هم به بخش ورزشی توجه بیشتری کند.

وی افزود: قبلا این توجه کمتر بود اما در دولت جدید این تفاهم شکل گرفته است. ما جلسه مهمی با وزیر امور خارجه داریم و میدانم این را در دستور کار دارند.

او در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: برای مشکلات تدابیر شده و دولت در حال سرمایه گذاری است. اگر در شرایطی نباشیم که سیستم را اصلاح کنیم و شرایطی فراهم نکنیم که سایر کشورها بیایند اینجا و رویداد ورزشی برگزار کنیم، ساخت و ساز ما به تاخیر میخورد.

پولادگر درباره احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه برای بازی پرسپولیس النصر گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و همه این تلاش را می‌کنیم که تماشاگران حضور داشته باشند.

معاون وزیر راجع به روند بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: من اطلاع دقیق ندارم اما میدانم همه در تلاش هستند مشکلات حل شود.