به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان امید فوتبال ایران پس از برتری سه بر صفر مقابل امیدهای هنگ کنگ در نخستین مسابقه مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ و جام ملت‌های آسیا، روز گذشته هم در دومین بازی برابر افغانستان به پیروزی چهار بر صفر دست پیدا کردند که رضا عنایتی از عملکرد شاگرانش در این دو مسابقه رضایت دارد.

رضا عنایتی درباره برتری تیم فوتبال المپیک ایران مقابل امیدهای افغانستان عنوان کرد: خدا را شکر با تمام اتفاقاتی که در زمین افتاد و شرایط تیم ما توانستیم مقابل افغانستان به برتری برسیم؛ آن هم در یک زمین کوچک که کیفیت پایینی داشت.

1923007

او ادامه داد: باید ریکاوری مناسبی داشته باشیم و کاملا آماده شویم چراکه روز سه‌شنبه یک مسابقه خیلی سخت و حساس مقابل ازبکستان داریم و باید نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران تاکید کرد: ازبکستان تیم فوق العاده خوبی دارد، اما ان‌شاالله با تلاش بازیکنان و همدلی همه مجموعه تیم نمایش خوبی خواهیم داشت. آمده‌ایم تا کار بزرگی انجام دهیم و تمام توان خودمان را به کار می‌گیریم.

عنایتی از هواداران درخواست حمایت داشت و گفت: خواهش می‌کنم برای ما انرژی مثبت به سمت ما بفرستید و برای تیم امید دعا کنید تا بتوانیم از این آزمون سخت، سربلند بیرون بیاییم و ان‌شاالله بتوانیم به مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا صعود کنیم و به المپیک نزدیک شویم.