به گزارش "ورزش سه"، هالند فصل گذشته موفق شد با پیراهن منچسترسیتی 52 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند و نقش مهمی در کسب سه‌گانه رویایی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان ایفا کند.
 
همین درخشش باعث شد که بسیاری او را یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا بدانند تا رقیبی جدی برای لیونل مسی و کیلیان امباپه باشد که از مدتی قبل به عنوان نامزدهای اصلی از سوی بسیاری مطرح شده بودند. 

این در حالی است که مسی سال گذشته میلادی به تیم ملی آرژانتین کمک کرد فاتح جام جهانی 2022 قطر شود و این دستاورد بزرگی برای او بود که بتواند به کسب هشتمین توپ طلایش هم امیدوار باشد. 

1918488

در حالی که بحث برای انتخاب برنده این جایزه ارزشمند بسیار جدی شده است، حالا سرمربی نروژ اظهارنظر جالب و عجیبی در این باره داشته که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

او در گفنگو با  VG در این باره اظهار داشت:« اگر از من بپرسید که چه بازیکنی برنده توپ طلا خواهد شد، پاسخ من لیونل مسی است. او به لطف قهرمانی در جام جهانی این جایزه را به دست خواهد آورد. این قهرمانی تاثیر بسیاری در کسب این جایزه دارد.»

با این حال، هالند شخصا پیش از این مدعی شده بود که فکر می‌کند امسال هم برای کسب این جایزه شانس دارد و امیدوار است که بتواند آن را به دست آورد.