به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آرژانتین  چند روز پیش در رقابت‌های انتخابی جام جهانی قاره آمریکای جنوبی مقابل اکوادور قرار گرفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید لیونل مسی در دقیقه 78 از روی یک ضربه ایستگاهی تک گل آرژانتین را به ثمر رساند. آلبی سلسته فردا شب در زمین بولیوی به میدان خواهد رفت و مسی هر طور که بود به این بازی رسید.

1923536

مسی خوشحال است در تیمی بازی می کند که بهترین مدافع دنیا را در اختیار دارد. او از کریستین (کوتی) رومرو به عنوان بهترین مدافع جهان نام برد. مسی به تله موندو گفت: «من فکر می کنم کوتی بهترین مدافع جهان در حال حاضر است. او برابر اکوادور خیلی خوب بازی کرد و به نظر من بهترین بازیکن مسابقه بود. داشتن رومرو پشت سرم و به عنوان پشتیبان، بهترین اتفاقی است که می تواند برای من رخ بدهد. او همیشه من را مجبور می کند که به جلو بروم، زیرا همیشه می خواهد در مقابل بازیکن مقابلش تک به تک مبارزه کند. من عادت کرده ام به عقب نگاه نکنم و این برای یک مهاجم بهترین اتفاق ممکن است.»

لازم به ذکر است زمانی که مسی برای بارسا بازی می کرد، در مقطعی از مدیران باشگاه درخواست جذب رومرو را کرده بود.

1923535

رومرو نیز پس از بازی از مسی تعریف کرده بود: «خوشبختانه بزرگترین بازیکن جهان بار دیگر به موقع ظاهر شد و بازی را برای ما درآورد. لئو همیشه در لحظاتی که همه چیز برای ما پیچیده شده، خودش را نشان می‌دهد و چقدر خوش‌شانسیم که او را داریم.»