به گزارش "ورزش سه"، دست‌کم سه نفر از ملی‌‌پوشان سابق آلمان معتقدند ماتیاس سامر بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی این کشور است. این در حالی است که در رسانه‌های آلمانی از یولیان ناگلزمان به عنوان نامزد اصلی جانشینی فلیک یاد می‌شود.

ابتدا لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، بود که امروز بعد از ظهر در مصاحبه‌ای گفت ماتیاس سامر را به عنوان مربی برای هدایت مانشافت در این روزهای حساس مناسب می‌بیند. ماتئوس گفت: "من می‌دانم ماتیاس سامر آماده به دست گرفتن کنترل مانشافت است. من او را می‌شناسم و می‌دانم در حال حاضر بهترین گزینه است."

فدراسیون فوتبال آلمان دیشب هانسی فلیک را اخراج کرد. بعد از حذف زودهنگام آلمان از جام جهانی او به شدت تحت فشار قرار داشت و شکست 4-1 در بازی دوستانه مقابل ژاپن به معنای پایان کار او در مانشافت بود.

1923719

جرالد آساموا، دیگر ملی‌پوش سابق آلمان، هم مثل ماتئوس از سامر به عنوان بهترین گزینه آلمان یاد کرد. آساموا در یک مصاحبه گفت: "سامر باید مربی تیم ملی بشود و در یورو 2024 ما را هدایت کند. شک ندارم برای مربی‌گری در تیم ملی بهترین گزینه است. ماتیاس می‌تواند خیلی سریع به بازیکنها انگیزه بدهد".

کوین کورانی، دیگر ملی‌پوش سابق آلمان، هم در مصاحبه‌ای جداگانه گفت: "مهم این است که هر چه سریع‌تر یک گزینه دائمی انتخاب شود. گزینه ایده‌آل به نظر من ماتیاس سامر است. او نماینده همه چیزهایی است که مانشافت در حال حاضر کم دارد."