به گزارش "ورزش سه"، سبحان خاقانی که یکی از بازیکنان حاضر در لیست استقلال بود، بخاطر محدودیت‌های فهرست نفرات بزرگسال مجبور به جدایی از جمع آبی‌ها شد تا راهی ذوب‌آهن شود که البته نخستین بازی او در دیدار تدارکاتی مقابل نساجی مازندران (دوشنبه شب) با گلزنی همراه بود.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در خصوص شرایط تیمش برای حضور در جمع مدعیان اظهار کرد: شما می‌گویید تیم باید برای قهرمانی بجنگند. هیچ تیمی هم برای هشتم شدن تلاش نمی‌کند و همه برای قرار گرفتن در رده‌های بالا سعی دارند. ما گفتیم همین تیم استقلال به اضافه دو بازیکن جدید برای مدعی بودن تلاش خواهند کرد، اما همان دو بازیکن هم نگرفتیم!

او یادآور شد: چهار هفته از لیگ برتر گذشته و تعطیلات هم سپری شده و مسابقات دوباره در حال از سرگیری است، اما بازهم بازیکن نگرفتیم. از سوی دیگر، سبحان خاقانی و امید حامدی‌فر هم سر تمرین نیامدند.

ویدئو: 310466

سرمربی استقلال در خصوص جدایی سبحان خاقانی و حضورش در ذوب‌آهن که شروع کارش با گلزنی در دیدار تدارکاتی مقابل نساجی همراه بود، ابراز کرد: واقعا برای سبحان ناراحت هستم ولی متاسفانه با توجه به شرایطی که برای من به وجود آوردند، باید این اتفاق (جدایی) رخ می‌داد چون قرار بود یک بازیکن در پست سبحان اضافه شود (عمر ورده).

سرمربی استقلال یادآور شد: سبحان پیشنهاد داشت و زودتر به او گفتم می‌توانید بروید و حتی قرار شد بازیکن جابه‌جا کنیم، اما این اتفاق نیفتاد.