به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران در دو مسابقه اخیرش در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ و جام ملت‌های آسیا موفق شد دو پیروزی پُر گل مقابل امیدهای هنگ کنگ و افغانستان به دست بیاورد که در کنار درخشش بازیکنان آینده‌دار امید، کادر فنی و مدیریتی نیز در پشت صحنه نقش مهمی در این نتیجه گیری داشتند.

اتحاد و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان با کادر مدیریتی و تعامل در برنامه ریزی و آماده‌سازی روحی روانی برای دیدار حساس امروز مقابل ازبکستان، طی روزهای گذشته جالب توجه بوده که می‌تواند منجر به نتیجه‌گیری شاگردان رضا عنایتی شود.

حضور رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی و کمک‌هایی مثل محمد رجب‌زاده، جواد منافی و ... در کنار سرپرستی مهران فرقانی که هماهنگی زیادی بین آنها وجود دارد، موجب شده تا همدلی و ارتباط نزدیکی بین کادر فنی و مدیریتی با بازیکنان به وجود بیاید و ملی پوشان امید با روحیه خوبی به استقبال دیدار با ازبکستان بروند.

1923873

تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در آخرین مسابقه مرحله گروهی مقدماتی جام ملت‌های آسیا و المپیک به مصاف ازبکستان میزبان خواهد رفت که شاگردان عنایتی امیدوار هستند با همدلی و جنگندگی بتوانند به سومین پیروزی پیاپی برسند.