به گزارش "ورزش سه"، آخرین تقابل تیم ملی فوتبال ایران مقابل آنگولا در مرحله گروهی جام جهانی آلمان بود که محمد نصرتی به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب ابتدایی قرار داشت، اما امروز در شرایطی که این ملی پوش سابق در تراکتور حضور دارد و یکی از دستیاران پاکو خمس به شمار می‌رود، کاپیتان ایران در جدال دوستانه با این تیم آفریقایی استفاده خواهد شد.

1924031

احسان حاج‌صفی که پس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران، در پنج مسابقه از ۶ بازی انجام شده حضور ثابت در ترکیب داشته و فقط در یک دیدار کم‌اهمیت تورنمنت کافا برابر قرقیزستان به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته، با رفع کامل آسیب‌دیدگی احتمالا امروز دوباره در جمع ۱۱ نفر اصلی تیم ایران مقابل آنگولا قرار می‌گیرد.

کاپیتان تیم ملی ایران که در عرصه باشگاهی میلاد محمدی را نیمکت‌نشین کرده و مهره ثابت در تیم فوتبال آ ا ک آتن است، در تیم ملی نیز چنین شرایطی را رقم زده و جلوتر از محمدی و البته بازیکنانِ پشت خط مانده مثل میلاد زکی‌پور، انتخاب اول امیر قلعه‌نویی به شمار می‌رود.

1924029

حاج‌صفی پس از اینکه در دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل بلغارستان در دقایق تلف شده به‌خاطر مصدومیت تعویض شد، خیلی زود شرایط خوب خود را به دست آورد و امیدوار است امروز هم برابر آنگولا از ابتدا استفاده شود.

احسان حاج‌صفی که در مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان و لیگ اروپا حضور ثابت در تمام بازی‌های تیم آ ا ک آتن داشت، این روند را به تیم ملی هم آورده و می‌خواهد پس از قرار گرفتن در ترکیب ایران مقابل بلغارستان، برابر آنگولا هم از ابتدا به میدان برود.