به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 85 بازی بولیوی و آرژانتین در دور مقدماتی جام جهانی 2026 بود که آنخل کوریا با شماره 10 آرژانتین کنار خط رفت تا وارد میدان شود. شماره 10 که متعلق به مسی است ولی فوق ستاره آرژانتینی‌ها به دلیل مصدومیت شرایط بازی را نداشت و حتی نامش وارد فهرست تیم نیز نشد. 

1924435

کوریا وقتی به کنار خط رفت، تماشاگران پشت نیمکت آرژانتین به گمان اینکه مسی در حال ورود به زمین است، به شدت او را تشویق کرده و فریاد مسی-مسی سر دادند اما خیلی زود متوجه اشتباه خود شدند. آرژانتین با سه گل از میزبان جلو بود ولی هواداران بولیوی بی تاب دیدن مسی در زمین بودند در حالی که از قبل مشخص شده بود که او به دلیل مصدومیت به میدان نخواهد رفت.

1924436

هواداران بولیوی در بازی قبلی آرژانتین در لاپاز نیز بارها مسی را تشویق کرده بودند تا صدای مارسلو مورنو، مهاجم بولیوی، نیز بلند شود و انتقاد کند چرا بازیکن تیم رقیب باید در ورزشگاه تشویق شود.

در هر صورت ستاره اتلتیکو از دقیقه 85 با پیراهن شماره 10 به جای انزو فرناندز به زمین رفت تا به او هم دقایقی بازی رسیده باشد. آرژانتین با این پیروزی و کسب 6 امتیاز، با تفاضل گل کمتر نسبت به برزیل در رتبه دوم گروه قرار دارد.