اگرچه هنوز نتیجه تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان خوزستان به صورت رسمی اعلام نشده اما شواهد از رد صلاحیت کاظم طالقانی حکایت دارد...

کاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال استان خوزستان که دست راست حیدر بهاروند و حامی شماره یک شهاب عزیزی‌خادم است، شانس بسیار اندکی برای تایید صلاحیت در انتخابات هیات فوتبال استان خوزستان دارد.

به گزارش طرفداری، نام نویسی نامزدهای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان خوزستان به پایان رسید و حالا کارگروه بررسی صلاحیت‌ها کارش را شروع کرده تا با همکاری نهادهای نظارتی و بالادستی، نامزدهای تأیید صلاحیت شده را برای شرکت در انتخابات معرفی کند.

از اهواز خبر می رسد کاظم طالقانی رییس فعلی هیات فوتبال استان خوزستان شانس بسیار اندکی برای تایید صلاحیت دارد. صرف نظر از پرونده مارک ویلموتس که گفته می شود با توجه به حساسیت سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای نظارتی روی خطاهای اعضای هیات رییسه قبلی فدراسیون، محرومیت ها و محکومیت هایی را برای این عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال داشته و همچنان باز است، شایعه ها و شائبه هایی در خصوص روابط کاظم طالقانی با حیدر بهاروند، شهاب عزیزی خادم و حتی امیر اسکندری وجود دارد و همین موارد می تواند منجر به رد صلاحیت کاظم طالقانی شود.

کاظم طالقانی یکی از حامیان جدی شهاب عزیزی خادم بود و اغلب اعضای مجمع ادعا می کنند او به اتفاق حیدر بهاروند لیدرهای جریان حامی خوبان عالم هستند که پشت نامه استیضاح اعضای هیات رییسه بوده و در پروژه سراب بازگشت شهاب عزیزی خادم نقش آفرینی می کنند. منتقدین خوبان عالم معتقدند آنها در تلاش هستند مجمع را برای بازگشت عزیزی خادم مهندسی کنند!

باتوجه به انزجار عمومی از روابط رییس معزول فدراسیون فوتبال با جادوگر بدنام کرج، اگر شایعه های مطرح شده در فضای مجازی پیرامون رویت لیدرهای جریان حامی شهاب عزیزی خادم در کلاک کرج واقعیت داشته باشد و ثابت شود حیدر بهاروند و کاظم طالقانی مثل حمیدرضا مهرعلی، شهاب عزیزی خادم و سایر همراهان شان به امیر اسکندری وصل هستند، همین موضوع برای رد صلاحیت این افراد کفایت می کند. البته صلاحیت حیدر بهاروند پیش از این در انتخابات منجر به ریاست شهاب عزیزی خادم رد شده بود و با این وجود عزیزی خادم پدر خوانده جریان انحرافی فوتبال را در پست نایب رئیس دوم فدراسیون ابقا کرد تا امپراتوری غیرقانونی او در جزیره خودمختار سازمان لیگ تداوم داشته باشد اما امپراتوری کاظم طالقانی در خوزستان رو به اتمام است و با وجود شایعه و شائبه لابی های گسترده، بعید است نهادهای نظارتی اجازه بدهند این امپراتوری در خوزستان ادامه پیدا کند.

حذف کاظم طالقانی نه تنها جبهه شهاب عزیزی خادم را تضعیف و دست راست حیدر بهاروند، پدر خوانده جریان انحرافی فوتبال را قطع می کند، بلکه باعث رونق فوتبال خوزستان و نجات فوتبال این استان از بن بست فعلی می شود.